Bekijk ook:

Arrangementen & Zalen

Om u op een passende manier van dienst te kunnen zijn, kunt u in Stadscentrum het Parochiehuis zowel arrangementen afsluiten als losse zalen huren. De mogelijkheden staan hieronder samengevat. Omdat verhuur altijd maatwerk is, dient u uw interesse of vragen te mailen, binnen twee werkdagen voorzien wij in een antwoord.

Arrangementen

Door een arrangement af te sluiten, kiest u voor duidelijkheid en zekerheid. Voor een vaste prijs dragen wij zorg voor een volledig verzorgde bijeenkomst. De samenstelling van deze arrangementen vindt u hieronder, in samenspraak is maatwerk (zaalkeuze, presentatiemiddelen etc.) mogelijk.

Maatarrangement
8-uurs luncharrangement
4-uurs luncharrangement
4-uurs koffiearrangement
Maatarrangement

Wilt u zich buiten de gebaande paden begeven? Wij denken en werken graag met u mee. Uiteraard begint maatwerk bij uw eigen wens, maar uit het verleden kunnen wij u enkele suggesties doen:

• Verken met uw collega’s het pittoreske Delden of het grootste landgoed in particulier bezit: Twickel. Beide zijn op loopafstand van Stadscentrum het Parochiehuis, dat u als uitvalsbasis kunt gebruiken.
  • Nodig uw band uit om op onze planken te excelleren. Naar wens kunt u hier een besloten (bedrijfs)feest van maken en zijn in alle horecawensen te voorzien.
  • Nodig uw vaste klantenkring uit voor een inspiratiedag in een van onze zalen, een volledige verdieping, of mogelijk zelfs het hele pand. Uw aanbod komt nergens beter voor het voetlicht en nergens werkt u aan een betere klantenbinding dan in onze sfeervolle accommodatie.
8-uurs luncharrangement p.p. € 33.95

• Ontvangst met koffie of thee
• Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
• Een lunchbuffet

4-uurs luncharrangement p.p. € 24,85

Ontvangst met koffie of thee
• Onbeperkt koffie en thee in de plenaire zaal
• Een lunchbuffet

4-uurs koffiearrangement p.p. € 11

Ontvangst met koffie of thee
• Gebruik van één flip-over met stiften en papier
• Koffie en thee in de plenaire zaal

Zalen

Stadscentrum het Parochiehuis beschikt – naast de permanent bezette ruimtes – over een zevental zalen die gezamenlijk ieder doel kunnen dienen. Hieronder vindt u de karakteristieken en prijzen.

Verhuur 8

Vechtzaal

Deze zaal bevindt zich op een prominente plek op de begane grond en biedt met zijn oppervlakte van 55 m2 plaats aan kleinere groepen. De vechtzaal beschikt over een keukenblok en is hiermee geschikt voor kleinere feesten, partijen, vergaderingen en workshops.

Verhuur 6

Berkelzaal

Deze zaal bevindt zich op de begane grond en heeft een oppervlakte van 36 m2. Er is plaats voor maximaal 14 personen. De zaal is geschikt voor vergaderingen en bijeenkomsten in kleiner comité en beschikt over moderne communicatieopties.

Ruimtes huren 3

Slingezaal

In de praktijk biedt de Slingezaal vooral een toevluchtsoord voor therapieën, workshops en gym- of yoga-activiteiten. Met een oppervlakte van ruim 60 m2 is de maximale belasting 30 personen.

Ruimtes huren

Reggezaal

De Reggezaal is de ‘grote zaal’ van het Stadscentrum. Dankzij de meest moderne audiovisuele apparatuur (inclusief ringleiding voor de slechthorenden), een mooi arsenaal aan theaterverlichting en een reusachtig projectiescherm zijn de mogelijkheden enorm. Middels een passend techniekarrangement kunnen licht en geluid volledig op uw wensen afgestemd kunnen worden. Doordat de zaal zowel met als zonder podium gereserveerd kan worden, hebben niet slechts muziek-, dans- en theatervoorstellingen, films, lezingen en congressen er met regelmaat plaats, maar vinden ook bridgeclubs tot maximaal 80 personen er hun toevluchtsoord.

Ruimtes huren 4

Dinkelzaal

Dit is met 96 m2 de grootste zaal op de begane grond en beschikt over een eigen horecavoorziening.

De Dinkelzaal is naar iedere gebruikssituatie in te richten voor maximaal 52 personen. De ruimte is vooral geschikt voor vergaderingen, bridge, trouwplechtigheden en lezingen.

Verhuur 7

Bar

In de sfeervolle bar `de Oale Stek` kunt u genieten van een kop koffie of drankje. De ruimte heeft een oppervlakte van 80 m2 en leent zich uitstekend voor een (geheel verzorgde) borrel, lunch of buffet voor maximaal 60 personen.

Ruimtes huren 2

IJsselzaal

In de nok van het gebouw bevindt zich een van de mooiste ruimtes: de IJsselzaal. Met een oppervlak van 65 m2, een flexibele inrichting en multimediale uitrusting wordt deze zaal uitsluitend ingezet als cursus- en workshopruimte voor groepen tot 25 personen.

Verhuur 9

Couvertzalen

De couvertzalen ontlenen hun naam aan de twee vijvers langs te Twickelerlaan: de Lepel en de Vork. Beide zalen doen dienst als flexibele werkruimte, maar verschillen danig in omvang en outillage.

Uw bezoek aan Stadscentrum het Parochiehuis (of het nu is voor zakelijke verhuur, sport- en cultuurbeoefening of theater) is weer ouderwets. Wel gelden nog de basale coronamaatregelen, waarvoor wij op locatie de randvoorwaarden scheppen. Voor (aan)vragen mailt u naar info@sbrdelden.nl. (UPDATE 28 februari)